- rengia ar dalyvauja rengiant teisės aktų, susijusių su dokumentų valdymu, projektus, teikia pastabas, pasiūlymus ir išvadas dėl jų tobulinimo Tarnybos vadovybei, taip pat rengia ir derina kitų dokumentų, susijusių su dokumentų valdymu, projektus;
- teikia metodinę ir praktinę pagalbą dokumentų valdymo klausimais;
- pagal kompetenciją administruoja Tarnybos dokumentų valdymo sistemos (toliau – DVS) dokumentų valdymo procesus;
- prireikus tikrina, kaip Tarnybos struktūriniuose padaliniuose vykdomi dokumentų valdymo reikalavimai;
- registruoja, sistemina ir tvarko gautus teisės aktus, priimtus ir pasirašytus Tarnybos vado ir dalinių vadų įsakymus, Tarnybos vadovybei ar Tarnybai adresuotus dokumentus, asmenų prašymus, skundus ir pranešimus, Tarnybos vadovybės pasirašomus dokumentus, tikrina jų įforminimą pagal dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimus;
- išrūšiuoja skirtus išsiųsti dokumentus ir kitą korespondenciją, pildo dokumentų registrus, ir išsiunčia dokumentus ir kitą korespondenciją, perduotą iš Tarnybos struktūrinių padalinių;
- kontroliuoja Tarnybos vadovybės pavedimų vykdymą per nustatytus terminus;
- rengia Tarnybos dokumentacijos planą ir jo papildymą, Tarnybos dokumentų registrų sąrašą, Tarnybos ir Tarnybos dalinių identifikavimo kodų sąrašą;
- kaupia, tvarko, įtraukia į apskaitą Skyriui perduotus ilgai ir trumpai saugomus archyvinius dokumentus;
- užtikrina Tarnybos archyvinių dokumentų tinkamą priežiūrą, laikymą, naudojimą ir saugojimą;
- sudaro ilgai saugomų bylų apyrašus, bylų apyrašų sąrašus, rengia pažymas apie atitinkamo laikotarpio Tarnybos veiklos istoriją ir dokumentų sutvarkymą;
- atlieka saugomų archyvinių dokumentų vertės ekspertizę, atrenka dokumentus naikinti ir rengia jų naikinimo aktus;
- teikia informaciją asmenims, valstybės ir savivaldybių institucijoms apie Tarnyboje saugomus archyvinius dokumentus, išduoda saugomų archyvinių dokumentų kopijas;
- redaguoja Tarnybos vadovybės pasirašomus dokumentų projektus;
- vykdo Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatyme įtvirtintas už įslaptintos informacijos apsaugą atsakingo asmens funkcijas įslaptintos informacijos administravimo srityje;
- organizuoja ir koordinuoja įslaptintos informacijos administravimo reikalavimų įgyvendinimą Tarnybos struktūriniuose padaliniuose;
- rengia ar dalyvauja rengiant teisės aktų, susijusių su įslaptintos informacijos administravimu ir apsauga, projektus, teikia pastabas, pasiūlymus ir išvadas dėl jų tobulinimo Tarnybos vadovybei, taip pat rengia ir derina kitų dokumentų, susijusių su įslaptintos informacijos administravimu ir apsauga, projektus;
- dalyvauja Tarnybos specialiosios ekspertų komisijos veikloje, rengia Tarnybos specialiosios ekspertų komisijos posėdžių darbotvarkę, praneša komisijos nariams posėdžių organizavimo datą, pateikia jiems reikiamą medžiagą, informuoja komisijos narius apie protokolinių sprendimų ir pasiūlymų vykdymą, kontroliuoja, kaip vykdomi komisijos sprendimai, tvarko komisijos dokumentaciją;
- teikia metodinę pagalbą Tarnybos struktūriniams padaliniams įslaptintų dokumentų rengimo, įslaptinimo, išslaptinimo, slaptumo žymų keitimo ir kitais įslaptintų dokumentų administravimo klausimais;
- rengia Tarnybos įslaptintos dokumentacijos planą, jo papildymų sąrašą ir įslaptintų dokumentų registrų sąrašą;
- nustatyta tvarka priima, išsiunčia, skirsto, pateikia įslaptintą korespondenciją;
- registruoja, sistemina ir tvarko įslaptintus Tarnyboje gautus ar parengtus siunčiamus ir kitus dokumentus, teisės aktus, perduoda juos vykdytojams, formuoja įslaptintas bylas;
- tvarko įslaptintai informacijai įrašyti, tvarkyti ar saugoti skirtas laikmenas, organizuoja jų administravimą ir patikrinimą;
- atlieka įslaptintų dokumentų (bylų) vertės ekspertizę, atrenka įslaptintus dokumentus (bylas) naikinti, ar išslaptinti, ar pratęsti jų saugojimo terminą, rengia jų aktus;
- organizuoja ir koordinuoja asmenų aptarnavimą Tarnyboje, taikydamas vieno langelio principą jiems atvykus į Tarnybą, pagal kompetenciją aptarnavimą elektroniniais ryšiais, prašymų ir skundų, gautų tiesiai iš asmenų arba atsiųstų paštu ar per kurjerį (pasiuntinį), elektroniniu būdu, tvarkymą, koordinuoja asmenų priėmimą pas Tarnybos vadovybę;
- organizuoja Tarnybos vadovybės priimamojo veiklą.