VIEŠOJO SAUGUMO TARNYBOS PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
ŠTABO BENDROJO SKYRIAUS VEDĖJAS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, siekdamas tinkamai įgyvendinti skyriui keliamus tikslus, vykdo šias funkcijas:
- planuoja ir organizuoja skyriaus veiklą, paskirsto užduotis ir pavedimus skyriaus valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, kontroliuoja jų vykdymą;
- pagal kompetenciją organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja dokumentų valdymo, tvarkymo, apskaitos ir saugojimo reikalavimų įgyvendinimą Tarnybos struktūriniuose padaliniuose;
- organizuoja asmenų aptarnavimą Tarnyboje vieno langelio principu, prašymų, skundų ir pranešimų, gautų tiesiogiai iš asmenų, atsiųstų paštu ar per pasiuntinį, elektroniniu būdu, tvarkymą teisės aktų nustatyta tvarka;
- organizuoja Tarnybos vado ir Štabo viršininko priimamojo veiklą;
- užtikrina Tarnybos vadovybei teikiamų pasirašyti ar vizuoti parengtų teisės aktų, kitų dokumentų projektų atitiktį Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams, reglamentuojantiems valstybinės kalbos vartojimą, terminologiją ir dokumentų rengimą;
- organizuoja ir koordinuoja teisės aktų ir kitų dokumentų projektų pagal skyriaus kompetenciją rengimą, juos rengia, dalyvauja rengiant, taip pat juos derina, vertina, analizuoja, rengia pastabas, pasiūlymus ir išvadas dėl jų tobulinimo, teikia pasiūlymus dėl teisės aktų keitimo;
- teikia metodinę ir praktinę pagalbą skyriaus kompetencijos klausimais Tarnybos struktūrinių padalinių valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis;
- organizuoja dokumentų įvykdymo per nustatytus terminus kontrolę;
- pagal kompetenciją organizuoja dokumentų valdymo procesų administravimą dokumentų valdymo sistemoje;
- nustatyta tvarka vertina skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, tarnybinę veiklą;
- teikia pasiūlymus Tarnybos Štabo viršininkui dėl skyriaus darbo organizavimo, skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, perkėlimo į kitas pareigas, jų skatinimo, pašalpų jiems skyrimo, tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų tyrimo pradėjimo;
- pagal kompetenciją dalyvauja Tarnybos organizuojamų pretendentų į valstybės tarnautojų pareigas skyriuje konkursų komisijų darbe;
- planuoja skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, mokymą ir kvalifikacijos kėlimą, teikia pasiūlymus Tarnybos vadovybei;
- pagal kompetenciją dalyvauja Tarnybos darbo grupių ir komisijų veikloje;
- atlieka jo inicijuotų pirkimų pagrindų sudarytų pirkimų – pardavimų sutarčių vykdymo kontrolę;
- atsako už antspaudo su Lietuvos valstybės herbu ir Tarnybos pavadinimu tinkamą naudojimą ir saugojimą;
- esant būtinumui vykdo kitus su Tarnybos ar skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Tarnybos strateginiai tikslai.
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo, susijusio su dokumentų valdymo, patirties;
- turėti darbo patirties diegiant dokumentų (taip pat ir elektroninių dokumentų) valdymo sistemą įstaigoje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą ir rengimą, taip pat pagal kompetenciją su kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, susijusiais su Tarnybos kompetencija;
- mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir skyriaus darbą, mokėti reikšti mintis žodžiu ir raštu;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Outlook Express, Internet Explorer;
- mokėti dirbti su dokumentų valdymo registrais, duomenų bazėmis, dokumentų valdymo informacinėmis sistemomis.
___________________________